10/06/2014

Week #6



Donderdag 25/9
Vanochtend dus onwijs vroeg op gestaan. 05.30 ging de wekker en niet van harte. Merkte ik helaas ook tijdens de training. Mijn handen zaten nog vol blaren van de training van maandag, en het werd er niet beter op. 
Na de training naar huis gegaan omdat ik mij nog moest voorbereiden voor college.. Bleek uiteindelijk maar 30 minuten te kosten, dus in slaap gevallen op de bank. Gelukkig had ik vandaag maar één college in plaats van twee, vanwege Rosh Hashanana (schrijf ik dat goed?). De rest van de dag met veel moeite gestudeerd. Zoals het hoort namelijk onwijs last van heimwee.. Helaas hoort dat er ook bij. Er is dus niet veel uit mijn handen gekomen maar gelukkig nog iets kunnen doen. 

Vrijdag 26/9
Gelukkig vannacht heel goed geslapen :) en dus goed opgestaan. Ook vandaag geen colleges, dus een studiedag ingelast. Eigenlijk de hele dag gestudeerd, dus niet heel bijzonder maar dat was geen probleem want 's avonds zou ik naar een concert gaan! Onwijs veel zin in. De band kende ik nog niet heel lang, maar sinds ik ze ken, staan ze op repeat!
Goed. Op naar Variety Playhouse in downtown Atlanta. Concert was echt ongelooflijk vet en heb echt onwijs genoten. Daarna zijn we nog een kroeg ingedoken en lekker biertjes gedronken. Uiteindelijk lag ik rond 03.00 in bed.

Zaterdag 27/9
Vandaag was ik rond 10.30 wakker geworden, kamer een beetje opgeruimd en eigenlijk moest ik studeren, maar is er niet echt van gekomen. Er kwam namelijk een vriend van Lianne en dus besloten we om met een groepje naar Atlanta te gaan, echter kwam hij eerder dan verwacht, planning liep dus een beetje in de soep maar uiteindelijk allemaal goed gekomen! We zijn met de taxi richting de stad gegaan en besloten daar om naar het aquarium te gaan. Was echt heel mooi, moet wel eerlijk zeggen dat het mij tegenviel hoe groot het was. Tuurlijk, was groot, maar omdat het allemaal losse tentoonstellingen waren leek het niet zo heel groot. Uiteraard wel de toerist uitgehangen en alleen maar foto's genomen. Gelukkig waren we niet de enige..
Daarna zijn we op zoek gegaan naar eten. Zijn uiteindelijk in een soort winkelcentrum terecht gekomen waar de helft van de winkels dicht was, hebben bij een soort food court gegeten en hebben toen een taxi richting Clairmont gepakt.
's Avonds hadden we niet veel op de planning staan, maar waren uitgenodigd voor een feestje. Daar dus maar naar toe gegaan en ondanks dat ik het niet laat wilde maken, niet helemaal gelukt.. Lag rond 04.00 in bed en werd de volgende ochtend alweer rond 08.30 wakker..

Zondag 28/9
Vandaag moest er dan toch wel echt gestudeerd worden.. Omdat Tim hier was, hebben we hem toch ook maar even main campus laten zien :) Uiteindelijk was ik rond 13.00 in de bibliotheek waar ik tot 18.00 heb zitten studeren. Daarna boodschappen gedaan in mijn eigen tempo en was rond 20.00 thuis waarna ik een pizza in de oven heb gegooid. Morgen gaan we maar weer eens extreem gezond eten, want afgelopen weekend niet helemaal gelukt.
Rest van de avond nog wat laatste dingen voor de studie gedaan en heerlijk series gekeken en lag rond 22.30 in bed. En daar was ik aan toe!

Maandag 29/9
Komende anderhalve week zal mijn diary er heel saai uitzien. Ze staan namelijk in teken van mijn aankomende midterms.. Op dit moment kom ik om in het studeren :( Zo ook vandaag. Rond 08.00 opgestaan en om 08.45 aan de studie. Daarna college gevolgd en het einde van de middag richting de Holiday Inn gelopen omdat er waarschijnlijk iets fout was gegaan met een hotelreservering van mijn ouders. Jaa die komen! Zo blij! Ze zullen van 13 november tot 21 november hier zijn en zal vooral in het teken staan van feestjes! Niet alleen ben ik de 21e jarig, maar de 14e zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd! Missie voor na de midterms? Op zoek naar een fancy restaurant voor de huwelijksdag van mijn ouders!
Goed, bleek gelukkig dus niks mis te zijn met de reservering. Ik blij, mijn ouders blij en het hotel blij. 's Avonds dus maar weer gestudeerd. Alleen focus was ver te zoeken, heb dus ook veel te lang over een artikel gedaan, en ik loop weer heerlijk achter.

Dinsdag 30/9
Somehow it all worked out. Voor vandaag een hele strakke planning, maar ik had mezelf tot 17.30 de tijd gegeven om alles voor elkaar te krijgen. Op het moment dat ik dit schrijf is het 13.30 en ben ik zo goed als klaar. Dus goed geregeld :) Nu maar snel door, zodat ik niet verder ga achterlopen!
Wilde eigenlijk vanavond een film/tv show kijken, maar op de een of andere manier is het me gelukt om te blijven studeren;)

Woensdag 1/10
Somehow weet ik niet meer wat ik vandaag gedaan heb.. Vast iets met studeren. Goed, saaie dag dus, als het mij niet is bij gebleven;)

Ik heb het een kans gegeven - niet te vreten.



Het aquarium





Hier gaan we de volgende keer naar toe!









No comments:

Post a Comment